onsdag 6 oktober 2010

MITT VARDAGSRUM



Som jag skrev i går så höll jag på och pysslade lite här och var i helgen, ett annat ställe som fick sig ett ansiktslyft var vårat vardagsrum, ni vet ioförsig inte hur det så ut innan men det var mestadels blått och vitt. Jag har köpt nya kuddar till soffan och båda kommer ifrån Day Home, ni kommer ihåg tofsen va? Ser ni samma färg! Kudden med fredsmärket är min favorit men den andra är inte tokig den heller med de söta små tofsar längst ut på knytbandet. Den svarta kudden i mitten är från IKEA.



Jag är så nöjd med resultatet och det blev precis så som jag hade tänkt mig, murrigt och mysigt. Soffbordet är jag så trött på för det är fullt med fula små märken ,syns inte på denna bilden, men jag väntar med att byta ut det då Thea ofta ritar och pysslar här och jag vill inte ha ett sprillans nytt bord att vara rädd om, jag får vika mig på den fronten och låta bordet ta lite stryk några barnår till... om jag står ut vill säga!



Jaha, då är ett rum klart. Nu återstår bara kök, matrum och vårat sovrum. Jag skrev ju att jag skulle visa köket här på bloggen, jag väntar lite med det tills det också fått sig en genomgång. Nu ska jag redigera gårdagens bilder som jag tog på söta lilla Ellen, ni får se några smakprov imorgon.

Kram Kram

14 kommentarer:

mina finaste. sa...

Vad fint du har det!
Rofyllt men inte sömnigt.

Ha en skön dag
Kram Marie

af nord sa...

Så fint! som alltid.
Kram
Helena

Linruz sa...

Ljust och fräscht..
Kram Lina

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Åh så fint, fredskudden hade jag gärna haft. Har du hittat den i ngn nätbutik?

Stor höstkram!

Sofie sa...

Så otroligt fint och mysigt ni har det!
Ser fram emot mer köksbilder=)

Hoppas du får en fin Onsdag!

Sara sa...

Känns som man tittar i en inredningskatalog, när du visar ditt hem. WOW!

Lotta - ohlovely.se sa...

Vilken underbar blogg jag hittade. Älskar ert vardagsrum, härlig harmoni i allt. :) Fin fina bilder tar du också, blev en favorit direkt!

/Lotta

Anna sa...

Riktigt fint!
:)

sandra sa...

Vilket mysigt vardagsrum ni har!

Karin - AlicesMamma sa...

Härliga bilder :) Ser fram emot bilder från resten av huset!

Nordic Sence sa...

Så fint ni har! Jätte snygga kuddar från Day!

Linda

Hem och Lycka sa...

Såå snyggt!

kram Mia

Camillasnyahem sa...

Åh vilken fin blogg du har! Vilka vacka bilder, vad imponerad jag blir!

Anonym sa...

hej Rita heter jag vad fint du har..jag föll för bokstäverna love på din vägg.
var har du hittat dem?

Typsnittet var fint.

Tacksamt.
mvh
Rita