fredag 1 oktober 2010

HAPPY FRIDAY

Då var den bästa dagen här igen, fredag! Nu går det undan tycker jag, veckorna bara flyger förbi. Trött är jag, min lille kille ville inte sova inatt så många sömnlösa timmar har passerat och typiskt nog skulle detta ske när sambon är bortrest.


Häromdagen när jag inhandlade tolixpallen och lampan så slank det med en liten nyckelring från Day Home, ni kan skåda den på bilden. Nu var jag inte i stort behov av just en nyckelring direkt, men den fick följa med mig hem på grund utav att jag älskar den här färgen och jag känner att jag skulle vilja byta ut våra textilier här hemma mot lite mer murrigt såsom grå, svart och just denna färg... vad kallar man den för? Syrénlila? Ja just det, detta är en färg som är svår att beskriva, men nu har jag ju min lilla tofs som jag kan ta fram när jag ska visa, matcha och greja här hemma. Det värsta är att när jag får för mig att pyssla om här hemma vill jag göra det på en gång... men det går ju inte. Vi får ta det lite allt eftersom. I helgen blir det till att ta undan sommaren på verandan och sen vill jag pyssla inne med olika grejer. Visst är det konstigt att inspirationen kommer i vågor, nu är min på topp kan jag säga. Så här kommer det hända grejer!

Ha en härlig fredag nu!

1 kommentar:

nea i det gula huset sa...

Såå snygg lampa du visar i ditt förra inlägg. Riktigt fin! :)

Visst är det lustigt att barn ska trilskas lite extra när man är ensam hemma. Dom måste känna det på sig på ngt sätt!
Hoppas du får gjort mycket av sakerna du vill göra i helgen!

Ha en fin fredag!
Kram Nea