fredag 29 oktober 2010

FREDAG & NÅGRA ORKIDÈER

Nu är det fredag igen och som jag har längtat, ikväll blir det restaurangbesök med M utan barnen. Det ska bli så underbart mysigt, första kvällen vi är på tu man hand sen Vilmer kom.



Matsalen är under förändring och jag kommer visa bilder så fort jag blir klar. Jag köpte iallafall en drös orkidéer igår, en av mina favoritblommor, både i vitt, lila och rosa. Fin fint! Målade även om en stol som skulle gå i tofsens färg, men fy det blev inte alls som jag hade tänkt mig. Så nu vet jag inte vad jag ska ha för färg, tåls att fundera på.

Imorgon blir det fotograferingen som skulle ha ägt rum för två veckor sedan och på kvällen får vi gäster så då blir det till att laga middag.
Hoppas ni får en härlig fredag!

Kram

1 kommentar:

Angelica sa...

Orkider är såå fina! Lycka till med fotograferingen, ser fram emot att få se sen, om vi får såklart. :)


Kram