söndag 10 oktober 2010

FOLLOW YOUR DREAMS

Har precis tagit en paus i mitt fixeri av vårat skrivbord... snart klart! Ser ni vilken vacker växt jag fick tag på igår. Jag frågade i butiken vad växten heter så ni skulle få veta det... men minnet är bra men kort. Det var något liknande som "sorphea" eller nå´t i den stilen. Någon som vet? Jag gillar den oerhört mycket och tålig är den också.



Visst är det lite bonsaistil på den. Jag köpte de två som fanns kvar och nu pryder de vårat sovrum. Tavlan "Follow Your Dreams" kommer i från Bruka Design, mycket bra budskap enligt mig. Den passar så bra in i mitt liv, för jag förverkligar en av mina drömmar just nu.

Fin söndag på er allesammans!

6 kommentarer:

Johanna sa...

En sån växt har jag också och den är som du skriver tålig och fin.

Cilla sa...

Kikar in för första gången & ville bara säga vilken ljuvlig blogg du har...
Återkommer gärna :0)
Sköna söndag till dig / Cilla

MITT VITA HUS sa...

Helt underbara foton:) häftig växt:) måste ta tag i växterna här hemma men våra två stora plantskolor håller på att flytta till nya lokaler så det finns typ inget hemma där att köpa!

Ha en fin fortsatt helg kram kram!

HOUSE of ADELA sa...

Jättefin växt! Vad härligt att du förverkligar en dröm!Underbart!

Kram
Adela

Anna/Rackarungar sa...

Det är bra. Man SKA följa sitt hjärta och sina drömmar. Följer med spänning din framfart. Hoppas allt går bra med hemsidan.
Kram Anna

Anonym sa...

Hi hi, håll i dig nu men växten är en Sophora!
Japp, precis så heter den och vi skrattar gott åt den. Tyvärr torkar den ut för lätt och den har funkat fint hela sommaren men nu torkar bladen och bara faller av. Skräpigt värre så den åkte till komposten. Får se om det blir en ny. Men fin är den :)

//Bella