fredag 8 oktober 2010

BARNFOTOGRAFERING: ELLEN

I tisdags var jag hemma hos Ellen och hennes fina familj och fotograferade. Här nedan finner ni ett urval av resultatet. Ellen var så duktig och glad under hela fotograferingen, det är så avslappande att fota hemma hos barnen där är de trygga och på så sätt blir bilderna mer spontana. Jag använder mig endast av det naturliga ljuset när jag fotograferar vilket enligt mitt tycke och smak ger det finaste resultatet.



Lilla Ellen är en riktig liten kämpe då hon föddes för tidigt, hon kom redan i vecka 33. Idag är hon sju månader och en alldeles underbar liten tjej. Ni kan besöka mamma Jennys blogg här.

6 kommentarer:

af nord sa...

Vilka fina bilder!
Kram
Helena

Linruz sa...

Hihi vilken liten goding.
Gillar speciellt den översta bilden.
Ha en fin fredag.
Kram kram Lina

Livet är Underbart sa...

Tusen tack Anna! Bilderna vart underbara, (kanske är jag lite partiskt) Kram Jenny

Lindis sa...

Jättefint! Är du igång med firman nu :-)

Trevlig Helg!

Unknown sa...

Nämen, det var bland det sötaste jag sett på länge!

Trevlig fredag ,
stora kramen från mig!

Nanna sa...

oj vicken sötis!