tisdag 6 mars 2012

{ MINA NYA FAVORITER...}




Oh, yes!
Äntligen äger jag ett par, jag har trånat länge kan jag säga och i fredags slog jag till.
Ett par congacsfärgade ankelboots från Acne.
Jag kan ha blivit lite kär i dem faktiskt :)
De är helt underbara och så himlans snygga och användbara till alla sorters plagg och i sommar blir de ju extra snygga till någon fin klänning!







Dagens tips må ändå bli mina svarta jeans från Levi´s.
Strechiga utan bara tusan och mjuka som mysbyxor och det gillar vi ju :)
Mina är köpt här (finns även i blått)






Hörrni det är väl ändå tur att jag har klipp- och färgtid på måndag, jag ser ju inte klok ut i huvudet! :)

Ha nu en toppentisdag!


Anna

19 kommentarer:

Trådsnella sa...

ohlala, gratulerer! Bootsene er nydelige!
Har et par lookalikes fra bianco som jeg er veldig glad i!

Casa of Mia sa...

Så snygga kram

sussi sa...

Super snygga Kram Sussi.

Allt och/eller Inget sa...

Supersnygga, både jeansen och bootsen! Tack för tipsen!

evalevabo sa...

Riktigt snygga. Helt i min stil
Kram Eva

ALEXandra sa...

Love it !!

Anonym sa...

Super snygga! perfekta i vår, dvs nu. Har du ändrat på bloggen
och tagit bort kategorierna? Kan ej hitta dem. Nu är det inte så lätt om man vill kolla och få tips på hur fint du möblerat osv. Allt finns numera under äldre inlägg. Kan du inte ändra tillbaka som du hade innan.
Ha en bra dag!
MVH Anette

HOUSE OF SVEA sa...

Hej Anette!
Jag har ändrat om lite och har för tillfället tagit bort kategorierna för att sortera inläggen bättre... men de är snart tillbaka jag lovar :)

Kram Anna

Hem och Lycka sa...

Grymt snygga! Liksom du själv i håret, jättefin!

kram Mia

Unknown sa...

Aaaaa, superlekre! Takk for tipset, sånne skal jeg lete etter. :) Du er flott!

Merete sa...

Å, de er så lekre de bootsene! Står på min ønskeliste også ;) Heldige du!

Klem M :)

Atmosfär Diversehandel Sanna sa...

Jättejättefint.
Har nyligen hittat till din blogg;
det verkar oerhört i min stil allt.
Må gott!
Sanna

Linda sa...

Supersnygga!

Lisette sa...

Wow, Love Acne! Har selv et par;) gode og gå på også;)

Gabriella sa...

Tjusiga skor, underbar färg!

Åsa sa...

Vrål snyggt...vad är det för jeans?? Precis i min smak. Kram Åsa

HOUSE OF SVEA sa...

Åsa: Tack :) Jeansen kommer ifrån Levi´s och är helt underbara. mjuka som få och strechiga :)

Anna

Anonym sa...

Jag undrar om det är de jeansen som verkligen är supertunna o mjuka? Helsvarta? Dina ser lite melerade ut eller? Var inne o kollade härom dagen o kände på ett par som verkligen verkade jättesköna. Provade dock inte men ska genast in o prova nu! Bootsen är SÅ snygga, har liknande från Scorett som jag bara älskar. Tack för en fin blogg! KRAM Linda

Åsa sa...

Hej igen...tack för att du svarade på min fråga om jeansen...menvad heter modellen på dom??:):)..Måste bara ha!! Kram på dig