torsdag 23 februari 2012

{ EN PRINSESSA }



Copyright © Anna Kvarnström Fotograf & Stylist


Åh, Grattis Victoria och Daniel till er lilla flicka.
Vad kul att "vi" har fått en liten prinsessa.
Hoppas nu bara att de får vara i fred och njuta, jag vet ju själv hur skör man kan vara som nybliven mamma.


Copyright © Anna Kvarnström Fotograf & Stylist


Det ska bli spännande och se vilket namn hon får, vi kommer nog få se massor av små tjejbebisar med samma namn framöver iallafall.
Det var nästan så det kom en liten tår när jag såg Daniel berätta om födseln.

Bilderna har jag tagit när kungafamiljen var här i Örebro 2010 :)


Anna






9 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Vackra bilder!

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Otroligt fina bilder!

Anna Nilsson sa...

Vilka vackra bilder!

Linda - Harmony Home sa...

Vilka fina bilder!

Ja vi får hoppas att media lämnar dem ifred så att de får njuta av sin lilla nykomling:)

Ha en fin kväll /Linda

Små Idéer sa...

Jag håller helt med, som mamma vill man inte helt stå i fokus på direkten. Man vill ju hinna landa i rollen och lära känna det lilla livet :)

Cecilia sa...

Men åh så snygga bilder, på en vacker Victoria i kungsblått!

Guldnougaten sa...

Åh, jätte fina bilder...

Anonym sa...

Har du slutat blogga?

Anonym sa...

Jättefina bilder och blogg:) jag önskar dig en skön vecka.
LOVE Maria på inredningsvis