tisdag 24 maj 2011

{ LITE OMGJORT }


Hallå där!

Här har det konkats möbler på morgonen.
Det är konstigt att jag blir så stark när jag ska möblera om =).
Jag skulle egentligen bara fixa och fota inför en liten grej som jag håller på med.
Men efter att det var färdigt så blev jag väldigt nöjd med ommöbleringen.
M kommer bara skaka på huvudet när han kommer hem.
Han börjar så smått ge upp, då han sällan vet var saker och ting tar vägen.
Det som stod på ett ställe är helt plötsligt försvunnet och har blivit utbytt av en annan sak...
Hur har ni det där hemma med den andra hälften, skakar han också på huvudet över era förändringar?

Fast M är oftast nöjd med resultatet... så han låter mig hållas =)

Såhär såg det ut innan


Anna

9 kommentarer:

Linda sa...

Så pyssligt och fint du har det hemma!
Gillar ditt söta vita skrivbord.
Nej,min man är inte mycket för förändring men är också oftast nöjd med resultatet!
Kram, Linda

Anna sa...

Vilken härlig hörna :-) Ommöbleringen tyckte jag blev kanon! Här hemma skakas det också på huvudet emellanåt, men oftast åt att jag har för mkt småpryttlar (prydnadssaker) framme... Karln säger att det inte riktigt "känns som han" och det kan jag mkt väl förstå på vissa grejer :-) Så nu inför vår flytt till radhus håller jag på att rensa bort massa "onödiga" prylar som ska säljas av på loppis. Sen har jag även försökt lova sambon att det inte ska bli lika mkt "tjejjiga" prylar så också han stolt kan bjuda hem vänner...hihi! Som tur är tycker han också att det jag gör blir fint men att det ibland blir "lite väl mkt grejs" och så blir det ju lätt :-) Ska bättra mig på den punkten!

Må så gott!

kristina - ingen vanlig dag sa...

Oj så jag känner igen mig och troligen min sambo också. Han har börjat ge upp om att hitta saker här hemma :)

Fint blev det i alla fall efter din ommöblering!

Kram / Kristina

Dronninghuset sa...

hei Anna,
så lyst og lekkert det ble. liker det jeg ser. håper du har en fin dag, her blåser det friskt -for å si det mildt- i dag....
hu og hoj!
hilsen fra Tove

Mitt lyckliga lantliv ♥ sa...

Hi hi, skönt att höra att man inte är ensam. Min man blir inte förvånad över alla mina projekt längre och han låter mig hållas.

Din hörna blev toppenfin!

Kram / Jeanette

LOTTAS HOME sa...

Hej!
Vilken toppen fin hörna med mycket fina saker.
Min man är likadan, men han blir oftast nöjd med resultatet, ler.
Kram Lotta

Pia Hed Aspell sa...

Jättefin liten hörna det där! Känner helt klart igen mig i det där med att saker byter plats =) Men tror min andra hälft börjar vänja sig nu... =) // Pia - Aspell home

Caroline sa...

Min sambo suckar väldigt ofta när jag börjar möblera om, men han vet att slutresultatet brukar bli bra. Innan vi flyttade ihop sa han att jag skulle få bestämma allt som hade med inredning att göra, vilket han sannerligen får käka upp nu :)

Kram
Caroline

MD Interior Design sa...

Your styling is stunning... I love everything!
Michelle