söndag 24 april 2011

{ PÅSKDAGEN }



Glad Påsk... lite såhär i slutet på helgen. Oj, jag har verkligen varit en dålig bloggerska denna påsken. Men jag finner inte riktigt tiden till det, det finns massor med saker att göra som att vara ute och hoppa studsmatta, evighetsgräva en grusgång (pust & stön), åka runt till nära och kära på påskmiddagar, lyfta på locken till alla påskägg och ta en godis... en till... och en till. Vi har inget hederligt påskris i år, det fick bli äpplegrenar med Ylva Skarps poesi hängandes bland grenar och knoppar, nu längtar jag tills knopparna slår ut i blom!

TIPS! För er som bor i Örebro eller har vägarna förbi här så har CE tagit in massor med vackert från Skarp Kalligrafi!

3 kommentarer:

chatarina sa...

Hej! Fina bilder du visar!! Jag tycker att det är så trevligt att titta in hos dig..

PS: Det är Påskdagen idag..inte annandag påsk :)
Kram

På vår gata sa...

Vad vackert med äpplekvistar!

Kram Daniela

mammaxtre sa...

Poesi istället för vanligt påskpynt var lite roligt. det gillade jag.

Ha det fint