torsdag 24 mars 2011

{ FLUGSKÅP }


Här om veckan när jag gjorde reportage här hemma så fick bl.a. några fina kryddskyltar stanna kvar hos mig. Jag hade även lånat hem ett stort flugskåp och när jag tog bort det från sin plats kändes det helt tomt och inte alls bra så jag tittade på M och såg frågande ut... jo då han gillade skåpet med och så fick även det stanna kvar i våra ägor, jippi!! Ibland glänser han till den där M. Men till sommaren får det ta och flytta utomhus, kanske lite färska kryddor och anna smått och gott kan ta plats där inne... vi får väl se.

9 kommentarer:

en matsked grejer sa...

Fina bilder som alltid... Bra att ha fikabrödet o saftkannan i ute i sommar :) Blir lite avis på ditt vidvinkelobjetiv du skaffat -vilka mått har det?
Fin dag till dig! /Cecilia

Unknown sa...

ohh is this your house´? I see Green Gate bowls.... love it! soooo much! kisses

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Du tar sååå fina bilder:)

Ha en fin kväll
Kram Susanne

SeelenSachen ♥ sa...

oh my dear,

your blog is so wonderful! I like it!!

greetings from austria!
nora

Linda sa...

Fint skåp och ljuvliga bilder!
Kram, Linda

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Härligt skåp! Kul att se vad du gör med det i sommar. :) Ha det gott. Kram

kristina - ingen vanlig dag sa...

Men åh så fint flugskåp! Och du har stylat det så otroligt snyggt.

Stort tack för ditt svar med objektivet. Jag har gjort lite större efterforskningar och kommit fram till att det blir ett 24-70/2,8. Jag är i behov av ett all round som passar ok både till porträtt och inredning. Hoppas det blir bra :)

Ha en riktigt fin helg!
Kram / Kristina

♥ Fyra årstider sa...

Underbara bilder. Gillar när de är naturella med mycket kontrast:) Mailar dig om sommarjobb i min trädgård.
Kram Lotta

LykkeLee♔ sa...

hvor har du kjøpt fugleskapet?