lördag 6 november 2010

LÖRDAGSMORGON

Hurra! Lördagsmorgon och hela två helgdagar kvar, mitt huvud är lite tungt såhär dagen efter en trevlig middag. Det spelades Wii Party här igår, jag tycker det är otroligt kul med Wii och detta spel var ju verkligen roligt. Vi lekte bland annat kurragömma med våra kontroller och massa annat skojsigt. Här börjar dagen med en passionfruktssmoothie, gott värre.
Idag ska vi lägga in trägolv i Vilmers rum så vi äntligen kan bli klara och kan börja inreda hans rum, det ska bli kul. Är det någon som har lite inspiration att dela med sig av gällande pojkrum så tipsa mig mer än gärna!







Förresten jag var hos favoritbutiken i torsdags kväll, det bjöds på portvin och ostar och en massa fina erbjudanden och självklart fick jag med mig lite saker därifrån, återkommer om dessa! Ska även visa bilder från vårat nästan färdiga matrum får se om det blir idag eller imorgon.

Inga kommentarer: