onsdag 10 november 2010

HEJ MITT VINTERLAND



Oj, jag vet inte hur det är hemma hos er men här har vi massvis med snö. Och ja jag får samla mig till skaran "oj blev det snö denna vinter också?". I morse höll Thea på att bli hemma från dagis, M är bortrest så jag hade lite problem med skottning av bilar och uppfart. Vagnen vågade jag inte köra med då trottoarerna inte var skottade. Men har man en snäll granne så har man, han fixade både bilar och uppfart så nu är Thea på dagis och jag och Vilmer är hemma igen. Bjuder på bilder av mitt lilla vinterlandskap och vårat lilla hus inbäddat i ett vitt täcke. Nu blir det till att tända en brasa, koka lite té och mysa med Vilmer.

11 kommentarer:

Mina Finaste... sa...

Oj, vad vackert!!
Och vad mysigt ert hus ser ut. Alltid roligt att se både inne och ute.

Ha en härlig vinterdag!
Kram Marie

Tuur sa...

oh what a beautiful house great!
the snow wow, almost a fairy tale so beautiful
I wanted to live next to you.

Anonym sa...

Vilket vackert hus ni har. Det gör sig i snön :) Fint med de röda detaljerna också. Ha det så mysigt!

Designing good life - Sarah sa...

Vilket underbart hus som passar perfekt in när det är klätt i snö!

Anonym sa...

Vilket otroligt vackert hus med en härlig snickarglädje.
Kram
Helena

a piece of happiness sa...

Vilken snickarglädje ni har på verandan.
Här hos mig (söder om Sthlm) är det blask och det är riktigt tråkigt.
Jag älskar snö, men det ska knastra under skorna när man går.
LiseLotte

17 Cherry Tree Lane sa...

Vilka vackra bilder! Fantastiskt fint hus ni har! Härligt men också lite besvärligt med snön :). Igår stannade vi inomhus hela dan min lillprins och jag - (vågade inte heller ta ut vagnen). Önskar dig en fortsatt fin dag!
Kram C

ingen vanlig dag sa...

Oj så mycket snö ni har fått. Vårt har nästan smält bort redan.

Ni har ett jättefint hus. Gillar verandan skarpt - härlig entre!

/Kristina

Anonym sa...

Hej Anna!
What a happy girl you must be - this looks like the perfect house to me. Like a dream come true!
Have a nice wintertime and try to enjoy the snow!
Lovely greetings,
Anne

anna sa...

Oj oj vilket vackert hus! Så otroligt fint! Fint med snön också.

kram anna

Ylva sa...

vad underbart det var med de röda detaljerna!