torsdag 18 november 2010

DAYPAPPRET



Kommer ni ihåg pappret från Day som jag köpte för ett tag sedan? Nu har lite av rullen hamnat i en ram och ramen har fått tagit plats på skänken i hallen plus lite annat nytt (eller egentligen gammalt, men nytt för just denna platsen). Jag hade en svart spegel gömd i tvättstugan, jag tog ut själva spegelglaset och nu står den svarta ramen här. Så nu kom den till användning också, bra där! Här kan ni se hur det såg ut innan. Väggen mittemot skänken är också under lite förnyelse, men det fattas en grej innan jag kan visa den, ska upp på stan nu och hoppas att jag finner det som saknas.

Kram på er!

4 kommentarer:

anna sa...

Vad fint det blev! Pappret är så vackert. Härliga inspirerande inlägg hittar man alltid hos dig!
kram anna

Anonym sa...

Vilken fin lampa!! Köpte hem IKEA:s barometer men jag vet inte om det blev så bra men den här som ju har lite patina är ju superfin! Får man fråga var den kommer ifrån?

Kram Stina

Ida - Decoria.se sa...

Härlig bild. Du lyckas alltid att få det så snyggt.
Precis som Stina undrar jag verkligen var den underbara lampan kommer ifrån.
/Ida

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Underbar bild! Blev så vackert med pappret i ramen.
Ha en fin vecka!
/Lotta