onsdag 29 september 2010

SNEAKPEAK

Nu har jag precis anlänt innan för dörren, har besökt favoritbutiken gällande inredning CE Inne & Ute... ja och som vanligt kom jag inte hem tomhänt därifrån. Jag hinner inte visa mer än en liten sneakpeak av det jag köpte. Ni får en liten förhandsvisning och imorgon så ska jag visa er grejerna när de står och hänger på sin plats. Jag tror att det kommer att bli snyggt värre! Nu ska jag göra höst här i köket, bort med allt det somriga och färgglada och in med lite mer murrigt och avskalat. Jag har en timme på mig innan Thea ska hämtas på dagis, så nu kör jag!

6 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Nämen se där vilka godingar, ska bli roligt att se i helhet:) Kraaam M

Hem och Lycka sa...

Ååå Tolix!

kram

amanda sa...

kan man praktisera hos dig? :)
hela du, din blogg och inredning är så mysig!

Marits vita skrin sa...

Den där lampan ser ju urläcker ut.

Din tavla nedanför har jag oxå gjort mig en variant av på en bräda med ett stilrent typsnitt, hihi.

Kram /Marit

Monkan sa...

Hej! Jag hittade hit från Decoria.se, jag blir alltid så nyfiken på att kolla in nya okända bloggar som man hittar lite överallt.

Vad glad jag blev när jag scrollade neråt i din blogg och läste att du är fotograf, det förklarar ju läget, att du har så avundsvärt snygga bilder! :-) Så snyggt arrangerat och snyggt fotat, ja det underlättar så klart att hitta bra motiv och miljöer att du har så himlans fint hemma också :-) Det är en ren fröjd att kika runt i din blogg.

Lycka till med ditt företag, det kan ju inte annat än gå bra!

Att se livet från solsidan sa...

Hej!!

Vilka fina grejer, visst är det roligt med lite förändring inne till hösten.

Blir kula att se helheten.

//Anna