måndag 27 september 2010

SKÅPET

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Det var några dagar sen det blev något inlägg på denna bloggen, jag har fått idétorka! Men jag fick till ett inlägg idag iallafall, lite bilder på vårat skåp som står i matrummet. Jag ville så gärna hitta ett skåp med glasdörr och jag letade och letade, de flesta jag fann var för pråliga med massa snirklar och grejer. Men en dag så fann jag skåpet som måste vara skapat just för mig, ni vet när allt bara känns helt rätt. Inga funderingar utan jag slog till direkt och nu står det här i vårat hem.



Helgen har jag spenderat i huvudstaden med mina tjejkompisar, hur kul som helst. Jag ska visa några inköp som jag är så glad över lite senare i veckan.

Ha nu en härlig måndag! PS. Kom gärna med tips om vad ni skulle vilja se, det uppskattas såhär i bloggtorkan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är i starten att inreda barnrummet hemma. Pojken kommer i januari och jag skulle gärna vilja ha tips och idéer till just barnrum. Lite fina bilder vad man bör tänka på etc. Ett litet förslag! / caroline

nea i det gula huset sa...

Jag gillar ju verkligen din blogg som den är!
Jag skulle vilja se lite mer helhetsbilder eller mer på håll. Dina detaljbilder är superfina men som idag är jag jättenyfiken på hur ditt skåp egentligen ser ut! :)
Är även nyfiken på ert kök, uterum men även vardagen är kul att läsa om och titta på. Det behöver inte bara vara inredning!

Ha en riktigt fin dag!
//Nea