lördag 11 september 2010

LÖRDAGSLEK: BARBIE

Lördagkväll och popcornen är poppade och väntan är stor för lilla Thea, hennes favoritprogram eller rättare sagt favoritprogramledare kommer snart. Postkodsmiljonärens Richard Sjöberg är hennes stora idol och hon blir alldeles generad när han dyker upp i rutan, söt!



Annars har dagen mest gått ut på lek, sambon är borta så jag och Thea har lekt med Barbies. Jag är väl inte så förtjust i att leka (tyvärr) men Barbie och lego samt ett och annat pussel tycker jag är roligt. Nu blir det sängen och tv... vår andra tv i vardagsrummet har gått sönder, men det får bli morgondagens problem!

Ha en skön lördagskväll!

Kram Anna

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där! Så M är ute och far?! Vi har också myskväll med familjen här på andra sidan gatan. Vilka underbara kort på barnen. Vilken förvånad uppsyn W har, sötis!
Perfekt logga, hade inte gjort ett bättre val själv, hihi.
Kram A

Karin - AlicesMamma sa...

Fina bilder! Boxarna är ju übersöta! Är så svag för prickigt...

Skönt att höra att nån mer är tråkig att leka med :) Jag gör mitt bästa för att bli bättre, min mamma lekte sällan med mig när jag var liten så jag gör vad jag kan för att vara roligare än henne!

Sov gott ♥

mylovelygrandma sa...

Hejsan!
Hittade till dig för ett par dagar sen. Ville bara säga att jag tycker att du tar helt underbara bilder med otrolig känsla i! Ska bli kul att få följa ditt uppstartande av företaget :) Kram Josefin

Elin sa...

Då borde ni åka till Askersund idag! Han är ju konfrencier på chokladmässan! (Gratis inträde! ^^)

-Elin B

Yvonne - Frl. Klein sa...

Beautiful photos! I love the colour in them!
And your little one is so cute!!!!!
Have a great sunday,
Yvonne

Livet är Underbart sa...

Grattis till nya företaget! Vi ses kanske på måndag? Hoppas vi kan prata dop kort om du fortfarande vill ha "kaniner" =) /Jenny (N.I.K.E)