torsdag 12 augusti 2010

ORD PÅ CANVAS

Som jag nämnde tidigare var dom här och fotade vår spis i vardagsrummet igår. Dagen före kom jag på att väggen gapade helt tom ovanför bänken som är murad ihop med spisen. Jag är ganska kräsen och svår när det kommer till tavlor och väggbonader, jag är inte den färggladaste typen gällande saker på väggen. Men jag åkte iväg till hobbyaffären och inhandlade en canvastavla sen var det bara hem och ta fram stämplarna och på mindre än en halvtimme var problemet löst och jag nöjd med resultatet. Billigt blev det också, 62 kronor för så fin konst =).



Kram
Anna

6 kommentarer:

Skönt Hemma sa...

Hur snyggt som helst! Kommer att efterapa... :)

StrandviksVillan sa...

Jättesnyggt!
Har gjort några försök själv, det var verkligen inte lätt att få texten rak :)
Fin text också!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Ååh va kul att du har skrivit i min blogg så jag hittade hit till din helt underbara blogg! Vilka bilder, jättefina!

Hälsningar Madde!

Ellie sa...

Snyggt!! :) Var har du köpt stämplarna?

Nilla sa...

Vad snyggt det blev!

Sandra sa...

Det blev riktigt bra! :)
Vart får man tag i stämplarna? :D