måndag 9 augusti 2010

NY VECKA

Är precis hemkommen från sjukhuset, jag har fortfarande problem efter amningen och har gått runt med ett dränage här hemma i några dagar för att tömma en böld. Ja jag går inte in mer på det eftersom det är ungefär lika äckligt som det låter. Det har varit lite kämpigt med detta men nu börjar det förhoppningsvis ordna upp sig!

Ny vecka, nya tag! På onsdag ska jag på mitt första möte hos Startcentrum, det är så kul och samtidigt lite pirrigt. Jag kommer att skriva lite om mitt uppstartande av företaget här på bloggen så andra som går i starta eget tankar kan få en liten inblick om hur det kan gå till. Denna vecka kommer även några hit för att göra ett hemma-hos reportage till Eldabutikernas broshyr, spännande!




Nu behöver jag lite blogg-hjälp, ni vet den där lilla rutan som många av er har en bild i. Den bilden som hänger ihop med bloggens namn och som man ofta ser när en annan blogg har länk till en blogg. Förklara jag konstigt kanske? Men jag undra vart jag kan lägga in en sådan bild? Vill ni vara snälla och hjälpa mig?

3 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Är inte riktigt säker hur du menar... När du har din blogg öppen så ser du högst upp i högra hörnet Design, välj sen Instrumentpanel och där kan du lägga till ett foto till din profil.
Fråga igen annars :)

Krya på dig!

HOUSE OF SVEA sa...

Ja! Där har jag en bild, men den syns ju inte om jag lämnar kommentar hos någon. Jag vill ju ha som du, din fina bild på dig syns ju nu när du har lämnat kommentar hos mig... =) har du din bild där i instrumentpanelen?

Kram

Anna

HOUSE OF SVEA sa...

Jo men titta, den ploppade ju upp nu!