tisdag 13 juli 2010

REGNDANS

Hej!

Nu står det som spön i backen här hemma och det blixtrar och dundrar för fullt och här sitter jag med datorn påslagen det kanske inte är så smart men jag skyndar mig. Himlen är alldeles mörk, jag säger bara "äntligen" och hoppas att det lättar upp och gör att luften blir lite svalare.


(lite dålig bild, men det är ju så himlans mörkt ute.
Ni kan även skymta mig i glaset på spisen...)

Vi hann iallafall med lite sol och bad på stranden innan det brakade loss. Nu blir det en innersittar kväll med lite mat och mys framför tv:n, känns faktiskt riktigt bra. En liten bild från vårat vardagsrum där vi ska spendera kvällen, måste hitta något att hänga ovanför bänkdelen för det ser onekligen väldigt tomt ut där.

Ha en fin kväll!

Kram Anna

1 kommentar:

Sara Mårtensson sa...

Hej!
Vad fint du har det hemma!! Måste vara väldigt mysigt att kunna göra upp en brasa i vardagsrummet :-)Själv bor man i en lägenhet från 80-talet = inte snygga golv, fult kök och badrum ;-) Längtar så tills vi hittar hus!
Tack så mycket! Det är lugnt med skylten! Ta det då du känner att du orkar. Men så jobbigt att du blivit så dålig, vet du varför du fick mjölkstockning? Hoppas du kryat på dig!
Känner att det tar på med amningen då den inte fungerar som den ska, lillan tar för litet tag + att hon bråkar väldigt mycket när hon ska ammas. Måste nog läsa på lite om mjölkstockning så man kan försöka undvika det.
Ha det nu fint och sköt om er!
Kram Sara