måndag 12 juli 2010

BRÖDBAK

Godmorgon!

Här skiner solen idag igen, vilket väder alltså! Sitter och väntar på att de ska ringa från sjukhuset, mjölkstockningen har inte gett med sig ännu detta medför att jag inte kan bada och det ser jag som ett rätt så stort problem i denna hetta. Jag ska nog ge upp amningen nu efter 7 veckors pina. Min morgon startade med lite brödbak, det är så gott med pinfärskt bröd till frukosten.





Efter lite morgonsyssor så blir det ett dopp i poolen (men bara upp till midjan). Hoppas ni alla får en härlig dag i solen!

Kram Anna

1 kommentar:

StrandviksVillan sa...

Trist att det inte ger med sig... Särskilt i den här värmen, som du skriver :(
Hoppas det löser sig snart!
Mums med färskt bröd, men bakning sparar jag nog tills nån regnig och svalare dag :)

kram, Ann-Christine