måndag 14 juni 2010

VILA

Hej!

Vår vistelse i Stockholm var verkligen jättemysig, en dag på Skansen och en dag på Junibacken. Dessvärre har jag dragit på mig mjölkstockning igen, dock inte så illa som förra gången. Jag blir deppig av detta, jag vill ju bara att det ska fungera! Ont i huvudet och allmänt seg känner jag mig, idag har även lilla Thea feber så vi ligger här i soffan och tittar på filmen "Tingeling". Jag har läst alla utgåvor av inredningsmagasin för juni månad samt proppat i mig lite choklad... ja jag vet att man kanske inte ska äta det när man ammar men just nu behöver jag choklad. Jag hittade en arbetskamrats hem i "Allt i Hemmet" i reportaget "Lilla Drömvillan" det var ju superkul, så fint Thomas bor.




Nu ska jag lägga mig ner och vila igen. Hoppas att ni har haft en härlig helg!

Kram Anna

Inga kommentarer: