fredag 18 juni 2010

ARMBAND

Hej!

Hoppas allt är bra med er allihopa. Själv är jag på ett strålande humör, började morgonen hos frissan så nu är jag nyfärgad och nyklippt. Härlig känsla det där! När jag skulle betala för mitt nyfriserade hår så hängde det framme vid kassan Humanity-armband, jag har alltid tänkt köpa mig ett sådant men det har liksom aldrig blivit av. Men nu tog jag tag i det och vips satt det bruna läderarmbandet på min handled, jag är supernöjd och armbandet kommer göra sig ännu bättre när min arm får lite solbränna.



Nu sitter vi på verandagolvet och Thea övar sig på att skriva bokstäver med mammas "finpenna" och "finblock", det är sol och ibland öser regnet ner samt lite åska och blixtar, snacka om växlande väder. Mannen här i huset är på Ikea och inhandlar diverse möbler, mer om dessa i ett senare inlägg, så snart är det dax att förbereda sig för skruvning av möbler!



Ha nu en fin fredag så hörs vi nog under helgen!

Kram
Anna

4 kommentarer:

kardemumma sa...

Du har något kul att kolla in hos mig! Grattis till dig! Maila din adress.
Stort Grattis från Carina

Mia sa...

Hej Anna.

Stod för en vecka sedan hos min frisör och bästa vän och provade samma armband, blir genast nyfiken om det är Olivers. Du har en jättefin blogg och ett underbart kök! Och alla fina collage du har...ger du kurser :0)

Kram Mia

Mia sa...

Hej Anna.

Mirja är en av mina närmaste vänner så jag har turen att hon håller ordning på min och min familjs kalufsar. Vem går du hos?

Kram Mia

kardemumma sa...

Halloj! Jag behöver din adress så jag kan skicka vinsten! Maila den eller lämna den i en kommentar ;)
Kram Carina