torsdag 13 maj 2010

VÄNTAN & FRAMTID

Godmorgon! Inatt har regnet öst ner över vårat lilla hus, men nu verkar det avtagit. Imorgon är det en vecka över tiden, bebisen vill verkligen inte komma ut, han har det gott inne i magen. Fyra dagar av ledighet för resterande familjen gör mig varm och glad, vad mysigt vi ska ha det... och det gör ingenting om det regnar.



Jag började blogga för ca fyra månader sedan, att det skulle handla om inredning var ett lätt val. Jag var lite rädd för att bli allt för personlig i mina inlägg men med tiden har det gett med sig mer och mer och jag gillar att få vara mig själv här. Ser jag tillbaka på mina inlägg så börjar Anna att komma fram här på bloggen allt oftare. Jag är i full färd med att starta eget och jag har 1000 idéer känns det som, mycket på grund av detta (jag berättar mer om företagandet vid senare tillfälle) så kommer min blogg att stanna vid det personliga och inlägg om inredningsnyheter m.m kommer att tunnas ut. Jag hoppas att ni stannar hos mig ändå och finner glädje i mina inlägg. Bloggen får vara min "dagbok" och inredning och fotografering kommer att vara en stor del utav den. Aldrig trodde jag att jag skulle få ut så mycket av att blogga och det är ju tack vare er söta besökare och läsare! Ni betyder mycket för mig!

Ha nu en fin dag allesammans!

Kram

Anna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad skoj vi går i samma tankar. Starta eget...spännande,läskigt men så kul. Så går mina tankar nu när jag ska registrera mig. Ha en härlig helg och kanske kanske plötsligt händer DET... Annica

Anonym sa...

Spännande med planer! Jag gillar det jag ser här med ditt öga för bilder och kompositioner. Bloggen blir nog bäst om man gör det hjärtat bankar hårdast för. Ha en fortsatt fin helg!

Ida - Decoria.se sa...

Vad kul med planer om eget företag, du kommer nog trivas hur bra som helst med det! Såklart jag kommer fortsätta titta in här :)

Tant Johanna sa...

Så spännande med eget företag! Jag kommer såklart att fortsätta följa dig. Lycka till med allt och hoppas att du får en härlig helg.
Kram J