fredag 14 maj 2010

ARLA MORGONSTUND

Sitter uppe när resterande familjen sover, jag har inte den bästa nattsömnen att skryta med för tillfället. Ont i höfterna och svårt att vara sådär smidig som jag annars är (haha...) i mina vändningar.



Jag ska försöka att fila ner och omarbeta min affärsplan lite innan lillan vaknar för då blir det genast fokus på andra saker. Puh... det är inte lätt med affärsplan och allt som jag måste tänka på. Det är tur att min man är egen företagare och kan hjälpa mig med det mesta.
Idag ska jag nog fotografera lite här hemma, skulle vilja åka och inhandla lite pryttlar och blomster... men är affärerna öppna idag?

Glöm inte att vara med i min tävling där ni kan vinna handgjorda skyltar med små budskap på. Du får själv välja vilken text som ska pryda skylten. Läs mer om tävlingen här.

1 kommentar:

Stina sa...

Vilken mysig blogg du har.:-)
Stina