fredag 13 april 2012

{ A TOUCH OF SUMMER... }





Vi kör vidare med lite vår/sommarinspirerande inlägg :)

Tänkte visa er lite av vad som har flyttat in i min garderob...
Jag är lite chockad över mitt val av färg på kjol, jo för det fanns både svart och beige men jag slåg till på en korallfärgad.
Otippat, Ja! 
Men den är jättefin, jag tänkte ha den med ett vitt nedstoppat lössittande linne.







En väska med lite orminspireratmönster, supersnygg till både jeans och lite finare klädval.

Sen känner jag mer och mer för guldsmycken så lite sånt har smygit sig in.
Både ringar, halsband och örhängen.








Jag har även sett ett armband som jag ska önska mig när jag fyller år.
Jag ska visa er det i ett annat inlägg.

Ja, var hittar man allt detta mån tro... jo hos H&M, alltsammans :)
Och sammanslaget blev dessa köp under 500-hundringen!
Sånt gillar vi ju :)








Väskan är jag så glad att jag hann nypa åt mig, här i Örebro fanns det bara ett par stycken kvar.

(Kjolens färg kommer inte riktigt till sig rätt på bilderna, den är inte fulllt så rosa som det ser ut)


Anna




12 kommentarer:

Allt och/eller Inget sa...

Vilka härliga bilder! Den rosa färgen är ju underbar. Trevlig helg! KRam Linda

Lisette sa...

liker alt du viser her, elsker koralfargen. Den er helt meg...og de øredobbene hvor er det fra?

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Härliga färger! Här smyger det sig nån färg in ibland och jag blir lika förvånad varje gång!
Ha en bra dag! kram!

evalevabo sa...

Jätte fin väska. Lätt att förlägga nån stans, Jag som tappar bort så mycket.
Kram

Hemma på Ekbacken sa...

Ibland förvånar H&M mig :-) kanske skulle ta mig dit.
Jag har startat en egen blogg nu och går under namnet Hemma på Ekbacken istället för "min svägerska och jag". Hoppas att du även vill titta in hos mig där framöver.

Kram Linda

Helena Helberg sa...

Ah! Vilken härlig inspiration inför sommaren, fin blogg du har!
Ha en fin dag! / Helena

Miuku sa...

Sweet earrings, those got some summer feeling! :)

miukus.blogspot.com

Vanessa sa...

I really love your blog...wonderful pics!!!
V.

Beccys 2.0 sa...

Hejsan!
Skulle vara super roligt om du ville vara med och tävla i helgens blogg. Kram :D

http://beccys.com/2014/february/bli-helgens-blogg-2.html#comment

Unknown sa...

Christian Walker has lived for more generations replica wathces than even he is able to remember. Different names, different lives, seemingly immortal, the world gucci replica around him knows him as a Homicide Detective with only a few knowing about his past as chanel replica a superhero or "Power". Whenever a Power shows up dead, they call in Detective Walker. With his new partner in tow, Walker is called to a murder scene where it's immediately apparent that the victim was someone he knew hermes outlet. Through a terrific flashback section, the reader is taken through yet another slice of Walker's life; this one from a time when he was in his own version of The Rat fendi outlet Pack from back in the glory days of Vegas.

American Actor HD Wallpapers sa...

where did you get these ideas to write such wonderful articles.

Unknown sa...

I cant wait to read what youve got next. I love everything that youre saying and want more, more, MORE! Keep this up, man! Its just too good.HD Wallpapers