måndag 12 december 2011

{ GRANAR }


Goder Afton!

Står ni och stryker lucianattlinnen eller kanske byter ljus i luciakronan?
Jag var tvungen att svänga upp på stan i sista minuten och köpa pepparkakskläder till Vilmer.
Åh, varför skjuter jag alltid på sånt här till sista stund??
Men rätt storlek fanns och luciafirandet är härmed i sin ordning :)

Vet ni, jag har fått dille på granar.
För några dagar sedan hittade  jag ju denna på Indiska.
Och nu fann jag de sötaste små pappersgranar.
Jag var ju tvungen att köpa några, cirka en tjuga styck.
Kruxet är att jag vet inte varifrån de kommer, men bor du i Örebro så besöker du bara Fröken Brogrens Veranda för där finns dom, du kan välja på lite olika färger.

Jag har en till finig till gran på lager och den ska ni såklart få se...
Men nu håller vi till godo med denna en stund.

OBS!!!

Idag är näst sista dagen där du har 20 % rabatt på hela sortimentet hos den helt underbara butiken Nordljus.
Passa på nu, det enda du behöver göra är att uppge koden houseofsvea när du handlar.

Idag fick jag mina saker som jag klickat hem.
Ska visa er en favorit imorgon :)



Anna


3 kommentarer:

HannasHörna sa...

Vilka söta granar. Jag såg en beskrivning på egengjorda hos Erry. Kolla in dem.

Här står jag och baka lussekatter i sista stund. Ingen luciamorgon utan katter,,,

Ha en go kväll!

MOKKASIN sa...

Hej Anna! Vad fint med pomsen och bannern! Jag delade på affärens facebook-sida, hoppas det är okej. Hojta annars. Hörs på mail snart, kram!

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så söt gran...pyssel hjärnan satt igång hihi! måste man kunna göra lätt själv om man har långt till butiken .
kramizar