fredag 4 november 2011

{ TIPS x 2 }



Ok, vi startar denna fredag med lite tips för oss  tjejer.
Ja, det går väl an på en kille också :)

Har ni använt er utav  Dust It?
Det där pulvret som man har i hårbotten för att skapa stadga och volym?
Superbra, men håll med om att håret känns så in i  bommen strävt och äckligt.
Jag har provat en liknande produkt, fast på sprayflaska.
Du få stadgan och volymen, håret blir inte alls lika strävt.
Det fungerar även som torrschampo vilket är super att ha om man känner att en hårtvätt inte hinns med på morgonkvisten :)

Namnet är REF Dry Schampoo








Mitt andra tips, som jag förövrigt alltid bär med mig nu när  luften är så torr.
Är Face Mist från Body Shop.
Återfuktar ansiktet, spraya några gånger under dagen.
Och ja du kan spraya över ditt smink.
Ljuvlig doft och den piggar upp.
Extra bra för oss som sitter framför en datorskärm :)

Ha det gott så länge så hörs vi sen!



Anna





3 kommentarer:

MOKKASIN sa...

Nu är det gjort! Pop-up! Och verkligen tack för du sa till det är ju mycket bättre! Och så tog jag bort det där med att skriva in tecken också. Kändes skönt att slippa ytterligare ett moment.

Kram o fin helg!

Åsa sa...

Tack för tipsen!! Undrar vart du köpt ditt torrschampoo. Har du skickat efter det eller finns det här i stan? Önskar dig en trevlig helg! Kram Åsa

Axelina sa...

Face mist låtar härligt! Men du, jag älskar din sjal! Var har du köpt den?:)