måndag 21 november 2011

{ I LÖRDAGS }






Jo, för jag vet att jag lovade att visa min nya klänning redan i lördags.
Men ni är ju tjejer liksom jag och vet att när man ska iväg på fest så blir det oftast väldigt tajt med tid.
Tidsoptimist, javisst!

Nåväl, idag får ni er en liten titt på denna söta prickiga klänning.
Efter att ha använt den en gång så känner jag att den kommer säkerligen bli en av mina favoriter.
Den sitter så skönt, det får ju liksom inte vara för tajt... ni vet... :)








Till klänningen hade jag mörkblå strumpbyxor. Blått nagellack. Svarta "mocka" stövletter och min lilla kuvertväska också den i mocka. Och på armen bar jag ett grövre armand.
Ett plus är ju fickorna på klänningen!




Så, då vet ni hur jag såg ut i lördags.
Och visst, kvällen blev lyckad och jag hade superkul :)




Anna

------------------------------------------------------------------------------------

Klänningen kommer i från Mads Norgaard och min är köpt hos Awesome Rags. Märket på väskan är Tosca Blu och är köpt i en lite butik i Karlstad som jag glömt namnet på.
Armband MQ. Nagellack YSL No. 37 Deep Blue. Skor Vagabond.

7 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Urtjusig klänning och söt framförallt!

Bromans Bravader sa...

Snyggt!

Jes/Vita villa vila sa...

Übersnygg! Gillade verkligen nagellacket & väskan också!

Kram Jes

Kati sa...

Så snyggt! Kul att se sådana bilder och längta bort till fina middagar!

Casa of Mia sa...

Så snyggt! Kul med samma färg på nagellack kram

Enkel stil sa...

Så fint med prickar, och den snygga väskan. Man får hålla hårt i sin kuvertväska när man går ut. Min dotter blev av med sin och hela innehållet förra lördagen.Hu, så mycket jobb det blir.

snikkerbuo sa...

lekkert :)

Henriette