fredag 11 november 2011

{ FREDAGSPYSSEL }





Hej fina ni!

Jaha, då är fredagen här efter en hektisk arbetsvecka... puhhh.
Så skönt det ska bli med helg :)
Jag ska snart packa ihop och susa iväg till dagis för att hämta de små.
Men först ägnar jag lite tid till er :)

Härom dagen damp det ner en påse fylld med Washi Tape.
Jag älskar verkligen allt som har med papper, snören och tape att göra.
Så detta är ju som julafton...

Började klämma och känna på dom för en stund sedan.
Sen blev jag såklart tvungen att testa lite.
Klistrade upp de fina korten från Day, finns hos Blackballon, samt min sovrumsinspirationsbild som jag fann i det nya numret av Bolig Dröm.





Ovanför det lilla bordet i sovrummet hänger de fina korten från Day, finns hos bästa Blackballoon.
Har ni missat det fina hemmet i senaste Bolig Dröm så måste ni nog köpa den. Jag fastnade för det underbara sovrummet...



 
Kul värre och ja riktigt snyggt!

Nej nu måste jag sätta fart...

Önskar er en toppenfredag.



Anna

9 kommentarer:

HannasHörna sa...

Hej!

Härliga foton. Som vanligt!

Ha en fin helg!

LIVSGLITTER sa...

Oh så läckert! Hur funkar den där tejpen egentligen? ;) Fastar den inte på tapeten eller på fotot? Vart köper du dom? Tips?

Kramar

Knaada sa...

Myspyssel! Vilken härlig stämning du har skapat :)

Själv satte jag precis egenvikta pappfåglar i en gren, kändes också som myspyssel, men foto får nog vänta, det har ju blitt så mörkt nu...

Tänk vad fort det går, men det är väl bara å starta fredagsmyset istället då!

Trevlig helg och kväll!

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Vackra inlägg gör du, Anna. Även om jag tycks osynlig i kommentatorsfältet så finns jag här och läser och tittar. En fin helg till dig!

Dagar hos mig sa...

Denna tejp som man läser om överallt... Nu måste jag också köpa en rulle!

Lanthandel sa...

hej läste om dig i tidningen Livet på landet och hittade hit.
jag är en 34årig sjukpensionär.
va ju tvungen att kolla in din blogg
kika gärna tillbaka!
www.lanthandel.bloggplatsen.se

Casa of Mia sa...

Åh så fint, önskar dig en härlig helg

mammaxtre sa...

Jag har dålig koll på denna tejp om jag ska vara ärlig. Många verkar nöjda dock. Måste kanske läsa på lite :-)

Ha det gott

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åh så fint:-)
Önskar dig en häärlig helg
Kraam Susanne