tisdag 18 oktober 2011

{ YES PLEASE...}



Här sitter jag och drömmer om fina saker jag mer än gärna vill se här hemma.
Ett litet collage av vad jag vill ha just nu :)
Den finaste stickade tröjan, den måste jag bara ha alltså. Från ett av mina favoritmärken Filippa K.
Sköna fårskinnstofflor måste införskaffas.
Som vanligt kommer våra golv bli iskalla när kölden slår till.
Jag nöter ut ett par tofflor per år och nu är det dags för nya.
Dessa kommer i från Sheperd.
Tekannan, ja det är en historia för sig. Jag fick en Höganäskanna förra julen...
Men den finns inte med oss längre och jag saknar den.
Chanels blåa nagellack går inte av  för hackor och får mer än gärna pryda mina naglar.
Sen har vi underbara Clipper, ack så fina förpackningar.
Ja, téet är också gott... men ni vet ju hur det var med de där förpackningarna :)
En riktigt mysig filt tackar jag inte nej till.
 Perfekt att svepa runt sig och det får gärna vara denna  från Day.

Så, Yes Please!


Anna

8 kommentarer:

Karin A sa...

Yes, please säger även jag till koftan. Ursnygg! Och clippers teer är både fina och goda. Det där får jag köpa med hem nästa gång det är dags att bunkra med te. :)

Johanna Stålros sa...

Ja jag instämmer med ditt fina collage och säger yes please till allt;)

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Anna!

Åh vilka härliga saker du samlat ihop i ditt collage! Underbart! Det är alltid lika inspirerande att kika in hos dig!

Kram Jes ♥

annasaramaria sa...

Vilket snyggt collage-du är duktig!! Och vilka fina grejer!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Såå fint:)
Skulle inte tacka nej till dom fina sakerna jag heller..;)

Kram Susanen

HOUSE of ADELA sa...

Underbart collage! Jag skulle inte heller säga nej...Filippa tröjan är underbar!

Kram
Adela

Casa of Mia sa...

Så underbart, allt är fint, vill också ha Filippa K tröjan. kram

Life´s Silverlining and I sa...

Väldigt inspirerande collage!
Kram