torsdag 13 oktober 2011

{ WALKOUT CLOSET }


Klädställning IKEA. Askar IKEA. Skor Louboutain. Galge Lisbeth Dahl.
Collage av mig.




Hej!


Okej, vi är många som drömmer om en egen "Walkin Closet" a´la Maria Carey.
Här hemma finns ingen möjlighet att förverkliga en sådan... inte ens en miniatyrvariant.
Så jag får köra på en "Walkout Closet" tänkte jag.
Jag känner att vårat sovrum är helt bortglömt här hemma.
Det känns inte alls så mysigt som jag skulle vilja ha det.
Så jag måste göra något åt detta...

Idag blir det en tripp till IKEA för att köpa Mulig!
Mulig är en klädställning, en vit sådan.
Det bästa är att Mulig är superbillig, 99 kr är väl ett toppenpris!
Sen vill jag ha massa fina galgar, askar och en fin spegel.
Ja, ni förstår säkert...
Så då vet ni vart jag ska idag!


Anna

7 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Jättesmart, har faktiskt gjort precis samma sak. Var iväg och införskaffade den där ställningen, galgar och dom runda fina lådorna! Har en liten walkin closet men allt får ju inte plats där! Hoppas på lite fina inspirationsbilder då på ditt sovrum <3

Casa of Mia sa...

Vilken härlig idé, du gör sådana fina collage, trevlig IKEA-tripp

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Kanonidé..:)

Så fina & inspirerande bilder du bjuder på..som alltid!

Ha en fin höstdag
Kram Susanne

Emelie sa...

Mulig bor i vårt sovrum, men vi valde att sprayfärga den svart... Tippelitopp fint!

Emelie

emmelisvitahem.webblogg.se sa...

Hej!!

Mulig har vi med i vårat sovrum, trivs såå bra med den. Kombinerade med en vit sjal galje som EE sjalen får hänga på å min nova bag iphone fodral ;) lite lyxigt känns det..
Vackra plagg som hänger.
Tror du kommer stormtrivas med den :)
kram på dig
emmeli

Ylva sa...

Jag har också varit så sugen på walk out closet varianten, men jag har så svårt att få med mig resten av familjen på denna idé. Synd men endera dagen kanske jag gör slag i saken själv...
/Ylva

Brunkullan sa...

Vi har kontor i våran..grrr...inte ett fint, vackert dekorerat, utan ett belamrat där man inte vill vara (min sambo som jobbar med data sitter där och ugglar om kvällarna;)..).

Men drömmen är en stor fyrkantig walk-in-closet med stor ö i mitten...ååååh drömmar!

Kram Susanne