söndag 23 oktober 2011

{ DRÖMMER OM JUL }




Collage av mig med bilder från Walther & Co.



Ja så hände det igen.
Som alla andra år börjar jag drömma och tänka på julen i mitten av oktober.
Ja, jag till och med  börjar längta liiiiite efter den :)
Den största inspirationen till min jul 2011 hittar jag hos Walther & Co.
Alltså vilka bilder de bjuder på.
Jag anar att var och varannan julsak från detta danska företag kommer att dingla lite varstans här hemma.

Så snyggt!

Ja, jag lovar att det ska bli glest med julinlägg en liten tid framöver :)
Men jag var ju tvungen att visa er...




Anna



6 kommentarer:

Graadskan sa...

Walther & Co kan sin sak! De är så duktiga! Deras zinkhus finns det många av här hos oss... ;)
Jag har inget emot inläögg om jul, jag längtar liiite jag också!

Önskar dig en fin söndag!

Kram Camilla

Unknown sa...

Tack :) Jag längtar också.
Du får gärna bjuda på sådana trevliga och inspirerande inlägg ;)
Stor kram Fia

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhhh nu längar ju jag också.;)
Underbara bilder!

Ha en fin söndag
Kram Susanne

Casa of Mia sa...

Härligt, nu får man längta till jul tycker jag, trevlig söndag

Anonym sa...

Underbara bilder... som vanligt. En riktigt feel good blogg du har Anna. Underbar !!! För min del får du mer än gärna visa fler advents- och jul inspirerande bilder. The more the merrier :).
Tack för att vi får ta del av din fina blogg. Kram Mia

Dagar hos mig sa...

Fina bilder, men jag längtar inte till julen ännu. Men ett par tre veckor börjar det bli dags. Just nu njuter jag av hösten!