onsdag 10 augusti 2011

{ SMYCKEN }


Här packas det för fullt, jag ska med mina fina vänner till Karlstad.
En liten tjejtripp, två nätter på hotell och en massa mysiga stunder med många skratt och långa samtal.
Åhhh, det ska bli så kul!!
Det är välbehövligt att komma hemifrån mina små älsklingar och bara få rå om sig själv.

Igår kväll var helt slut efter att jag rensat, städat och fejat i vårat hem som nu är det skinande rent :)
Men istället för att gå och lägga mig så var jag tvungen att ägna mig åt smycken!
Helt fantastiskt kul att sitta och pilla med!

Ha nu en toppen onsdag!
För det kommer jag att ha.


Anna

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ni som bor i Karlstad får gärna tipsa om fina butiker, restauranger med mera! :)

3 kommentarer:

mammaxtre sa...

Hoppas att du får det toppentrevligt.

Ha det fint

annasaramaria sa...

Jätte fina smycken!! Hoppas du får en underbar helg. Tack för en mysig blogg som jag nyss upptäckt.

Johanna Stålros sa...

Superfina smycken, jag gillar oxå att sitta ock pyssla med det;) Ha en underbar helg. Kram Johanna