måndag 25 juli 2011


Hej på Er!

Hoppas att ni har haft en bra start på veckan.
Själv klädde jag på mig tjocka koftan när jag skulle iväg imorse.
Men oj så fel man kan ha, det blev varmare än någonsin i vår lilla stad...
Åkte hem och svirade om till bikini och började rensa rabatter istället :)
Vår syrénhortensia som planterades för två år sedan har verkligen växt till sig.
Den är fullproppad med vita blomklasar.
Jag knipsa av några och placerade dem i olika vaser.
Sen ska de torkas, det är så vackert med torkade hortensiablommor!

En God Kväll Till Er Alla


Anna

5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

God kväll på dig ;) Vad underbart med syrénhortensia, bra ide att torka dem. Kram J

@my casa sa...

Fin bild på en superfin blomma som jag också är väldigt förtjust i.

♡ Åsa

kristina - ingen vanlig dag sa...

var det sol hos er? Så härligt! Här var det molnigt hela dagen och så även idag.

Syrenhortensia låter spännande. Ser ju faktiskt ut som syren och kul att den blommar nu så att man får njuta igen. En sån vill jag ha! :)

Mirre - Fotograferande hundtoka sa...

haha, ja det är lurigt väder nu, det man tar på sig på morgonen kan man inte ha då man går hem så det får bli lite lager på lager.

vacker bild

Madde - Dagarna.nu sa...

Syrénhortensian såg riktigt fin ut!
Skulle behöva plantera lite nytt i rabatten, ska absolut titta närmare på den.