tisdag 7 juni 2011

{ SOMMAR & BRÅDA DAGAR }


 


I skrivande stund sitter jag på verandan och redigerar bilder... himlen ser lite mörk ut.
Det vankas nog regn inom kort.


 

(Henrik ♥ Jolina)


FÖRLÅT!!

Oj så glest det var med inlägg här.
Men jag har nästintill inte haft något val.
Åkte till Stockholm i fredags med M och bodde på hotell.
På lördagen var det dags för bröllopsfotografering.
Jag har massvis med bilder att redigera från reportagejobb med mera.

Och sen kom ju sommaren, så tiden har spenderats i trädgården...

Men nu ska jag skärpa mig. =)

Senare idag ska jag fota en blivande student... jag ber en bön till vädergudarna om uppehåll!


Anna

---------------------------------------------------------------------------------------

Jag lovar er mer bilder från bröllopet, som var alldeles fantastiskt!
Längtar redan till nästa...

5 kommentarer:

MOKKASIN sa...

Det är så fint härinne! Massor av fina bilder, vad duktig du är.
Ser fram emot att se alla nya bilder du har tagit. Ha en härlig vecka och hoppas på mer sol :) Fast jag ser också världens mörkaste himmel och jag som hade jordens tjafs med Liv imorse om att det minsann inte behövdes regnkläder till utflykten...
Kram Sofia

Skatan sa...

Snart är det dags för vår fotografering...skulle ha varit en höjdare att få anlita dig på vår stora dag! Gillar ditt arbete.

Annakarin

Life love, clutter and other beautiful things. sa...

Oh how light and soft and romantic!! Beautiful xox

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhh så fina bilder..du e sååå duktig fotograf:)

Ha en fin kväll
Kram Susanne

Johanna Stålros sa...

Underbara foton- du är förlåten;) Hihi Kram Johanna