söndag 15 maj 2011

{ RECEPTBOKEN }


Sköna Söndag!

Visar lite bilder på min receptbok som jag började på för ett tag sedan
Urklipp från tidningar, bilder, dekorationer med mera.
Väldigt roligt litet projekt.
Lätt att plocka fram och pyssla med när det blir lite tid över.
Framförallt är det väldigt bra för ordningssinnet.
Jag behöver inte leta ihjäl mig efter lösliggande urklipp och knyckliga papper.


Anna

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du som jag, lite svårt för att skriva fint för hand?
Jag tipsar om hur du enkelt kan få till fina texter.
Jag har själv använt mig ut av det när jag skrev "Recept" på framsidan av min receptbok.

6 kommentarer:

Dronninghuset sa...

så smart- og flott.
nydelige bilder også. sart og vårlig rent fargemessig.
jeg ønsker deg en riktig god søndag,og gratulerer med fin plassering i GP i går.
hilsen Tove i dronninghuset ;-))

Dronninghuset sa...

GP er Grand Prix - eurovisjonens song contest.... hva heter det på svensk??? Tove

Linda sa...

Åh, vilken lycka att ha en så fin receptbok!
Kram, Linda

nina/nice sa...

Åh, vad fin!
Vad sugen jag blev på att härmas;)

Ha en fin dag!
Kram Nina

Life love, clutter and other beautiful things. sa...

Beautiful.

mammaxtre sa...

Men så fin. Så duktig du är!