söndag 13 mars 2011

{ SÖNDAG }



Oj, oj, oj... här mås det inte bra. Magsjukan har tagit över min kropp, känner mig ynklig och lite utmärglad. Natten har varit ett enda spring fram och tillbaka till toaletten. Usch! Fast nu mår jag lite bättre. Jag bjuder på lite bilder från min helg bland annat två söta tjejer som jag hade äran att träffa i fredags. Till vänster Lotta och till höger Madde vars hem vi var och fotograferade, vilket hem sen då! Fredagen bjöd på mycket skratt, god mat och trevligt sällskap av dessa fina två. Tack!



Igår var det också arbete för mig, köket här hemma kläddes i sommarskrud, det fotades och stylades. Bland annat denna sommarbukett fick vara med, ser ni syrénblommorna. Ack så fina! (Ja ni ser ju att den även fick vara med hemma hos Madde).

Ha nu en skön söndagskväll!

11 kommentarer:

FruSofie sa...

Usch för magsjuka, Krya på dig!!
Igår drabbades min lilla kille av det men är på benen igen idag.

Fotograferingen låter ju hur kul som helst!!

Kram

MITT VITA HUS sa...

Nä fy, krya krya!!

Kram M

Kristina sa...

Så underbart det låter, ordet syrén! Det är inte bara vår, utan sommar!

Hälsningar,
Kristina

Anna sa...

Krya på dig!!!

har precis hittat till din underbara blogg. Kan inte titta mig mätt på dina fina bilder!!

Återkommer igen o igen!

Kram Anna

Trivsamma förändringar sa...

Usch, hemska magsjuka! Hoppas ni snart kryar på er!

Ser fram emot att se ditt och Lottas reportage hemma hos Madde! Blir säkert toppen med så duktiga fotografer och ett så fint hem!

Kram Maria

♥ Fyra årstider sa...

Å vilken snygging:) eller två såklart! Jag ser fram emot att se dina bilder!! Jättefin bild på Madde..gud så kul!

Vi hörs snart..tråkigt med magen.
Kram Lotta

Michelle och GirlZen sa...

Åh nej stackars dej, hoppas verkligen att du redan nu känner dej bättre för det finns inget värre än att ha spysjukan.


KRYA PÅ DEJ
Kram ♥

Inredningsfrun sa...

Så ljuvliga bilder!! Både på blommorna och snyggingarna :)!

En härlig söndagskväll önskar jag dig!!

// Inredningsfrun

mammaxtre sa...

Bilderna är som vanligt alldeles bedårande. Vad trist med magsjuka, hoppas de andra tjejerna klarar sig från detta elände.

Krya på dig

Härligt hemma sa...

Superfina bilder...som vanligt!! Ja det var så trevligt att ha er här :)!! Vad trist med magsjuka....jag är hemma från jobbet med magsjuka idag :/....kanske samma bacill då!?
Krya på dig och hoppas du inte fick den av mig!!
Kramar Madeleine

Barnens Hjältar sa...

Fy för magsjuka, det hade hela familjen här för några veckor sedan. Krya på dig!