onsdag 25 augusti 2010

SMÅ HÄNDER & FÖTTER

I förra veckan träffade jag en rådgivare inför min företagsstart. Det är så otroligt mycket att tänka på och mina tankar spretar både hit och dit. Nu gäller det att samla sig och försöka vara strukturerad. Det som jag vet helt klart är att jag även kommer vara frilansande fotograf dels mot företag men även privatpersoner och då ligger fokus på porträttbilder såsom barn och familj. Det finns inget bättre än att fånga vackra ögonblick som sedan blir minnen för livet. Exempel på lite bilder som jag har tagit kommer här. Jag ska lägga ut mer bilder efterhand och det är bara att kontakta mig om ni vill veta mer eller är intresserade av att jag ska föreviga det käraste ni har!

6 kommentarer:

sandra sa...

Åh vad spännande och jättefina bilder!!

Lilla gårdshuset sa...

Men jösses vilka fina bilder. Så otroligt gulligt med små barna-händer och fötter.

Kramis/Heléne

Hemma hos Katta sa...

Jättefina bilder! Du är jätteduktig!

Måste säga att jag är jätteglad över att ha hittat hit till din fina inspirerande blogg. Dessutom extra kul att vi bor i samma stad och är mammor till små killar båda två =)

Ha en fin kväll!

Kram /Katta

camilla - vitarummet sa...

Låter jätte kul! Du tar fantastiska bilder!

Angående huset så vill min sambo som är snickare bygga eget och läget på det huset vi bor idag känns inte helt 100! Fastän det är jätte mysigt! Det är lite litet för familj i framtiden..

Plancherna har jag köpt på moderna museet i Stockholm, just dem plancherna får endast säljas i butik (Sthlm och Malmö). De säljs i begränsad upplaga för billig peng så skynda fynda :)

Ha en bra kväll! Kram Camilla

Sofie sa...

Du gör helt rätt i att satsa på detta för du tar ju underbara bilder!!!

Karin - AlicesMamma sa...

Fantastiska bilder. Önskar dig all lycka och framgång med det stundande projeket!