lördag 24 juli 2010

MITT FÖRETAG & LILLA KÖKSBÄNKEN

Ok, så här ligger det till angående mitt lilla företag som jag är på väg att starta upp, det är ingen inredningsbutik som säkert många av er trodde utan tanken är att jag ska arbeta som frilansande stylist/inredare. Eftersom jag precis har börjat skriva på min affärsplan vill jag inte säga mer än så just nu. Men ett av mina uppdrag kommer att vara inredningsreportage och jag vill redan nu uppmana er att kontakta mig om ni har ett vackert, originellt, personligt eller ett alldeles underbart hem eller alternativt att ni kanske känner någon med ett sådant hem. Malia mig då på houseofsvea@live.se. Oj, nu har jag släppt det och med en gång så kändes allt lite verkligare, ju fler jag berättar det för desto verkligare blir det.



Här ser ni min köksbänk där jag förvarar lite smått och gott, här byts saker ut med jämna mellanrum antingen får jag nya idéer men oftast präglas den av vilken årstid vi är i då plockas det och grejas om kan jag säga! Kul med lite förändring för ögat här hemma!

Kram Anna

3 kommentarer:

Skönt Hemma sa...

Wow vad spännande! Lycka till med nya företaget :)

StrandviksVillan sa...

Men oj så kul! Grattis till att ta steget!

Småbord är alltid trevliga att ha här och där och ändra om på enligt säsong och humör :) Tror jag ska ta och ändra om lite i köket själv idag!

Skön söndag!

Moodboardwithflowers sa...

Vad kul att du satsar på din dröm! Lycka till!