måndag 19 juli 2010

LYCKA

God Morgon!

Fortfarande kvar på landet, jag njuter så för livet är så enkelt här. Idag blir det en tripp ner till stranden med de små för lite sol och bad. Senare kommer svärfar med fru så ikväll blir det extra mys och trevligheter.



Jag är så lycklig för nu har jag äntligen bestämt mig till 100% att starta eget, jag och min sambo diskuterade detta igår och jag har fullt stöd från honom och han tycker att jag köra, det stödet betyder allt för att jag ska våga för visst är det lite skrämmande. Men jag kan inte ha en bättre mentor än min sambo som idag driver ett framgångsrikt företag samt att om jag ska satsa någon gång så är det nu. Jag har alla förutsättningar om man ser till hur vår livssituation ser ut så om jag ska testa så är tiden helt rätt. Jag ska snart avslöja vad det är jag ska göra, men jag kan säga så här att det har med inredning att göra! Den 11:e augusti ska jag på mitt första besök hos Startcentrum. Å så spännande det ska bli!

Ha nu en fin dag!

Kram Anna

1 kommentar:

House number 15 sa...

Vad spännande att starta eget! Säkert mycket tankar hit o dit. Kan det var en liten butik?? Man blir nyfiken...

Ha det gott!
Kram C