tisdag 8 juni 2010

UTELIV

Här skiner solen idag igen, vilket superväder vi har. Men efter vad jag har förstått, efter att ha läst runt på lite bloggar, så kanske inte alla har solen på sin sida så jag är tacksam för varje solstråle! Eftersom vädret är som det är så är det ute vi vistas här hemma och därför är nästan alla bilder från trädgården.



Idag åkte min sambo tidigt till Stockholm vilket innebar att jag skulle lämna Thea på dagis. Vägen dit var kanske inte den mest harmoniska, Vilmer skrek i vagnen och Thea ramlade på sin cykel, efter det ville hon inte cykla så då fick jag dra både cykel och vagn samt stå och övertala henne om att mamma inte kunde bära henne just nu... gissa om svetten rann!



Nu blir det nog lite vila i solstolen

Kram

Anna

1 kommentar:

Johanna sa...

Vilka härliga bilder!