tisdag 1 juni 2010

LJUSROSA CONVERSE

Som jag har letat, letat och åter letat efter dessa ljusrosa Converse. Jag hade verkligen gett upp hoppet nu när det nästan är sommar och allt. Men en eftermiddag när jag ligger här hemma och tycker synd om mig själv så kommer min sambo hem med ett par ljusrosa Converse och i helt rätt storlek. De var det sista paret som fanns kvar! Jag är så lycklig, tänk vad ett par skor kan förgylla hela tillvaron. Nu ska jag snöra på mig dessa juveler och bege mig till BVC för vägning och mätning av lille Vilmer... ja för det är hans namn.

Kram

Anna

1 kommentar:

Angelique Lind sa...

Åh, man kan bli så glad över ett par nya skor. Rosa sneakers på sommaren är fint. Är du nöjd med din Kitchen Aid förresten? Har funderat lääänge på att skaffa mig en. Trevlig blogg du har.
Mvh Angelique