torsdag 8 april 2010

PLANTERA

Vid den här tiden varje år så händer det något med mig, jag blir alldeles nipprig på att få börja plantera blommor och kryddor, fixa och dona i trädgården. Jag är verkligen inte någon hejare på ämnet trädgård men jag tycker att det är kul och det finns något rogivande med det. Jag lär mig mer och mer för varje år, vem vet jag kanske får en sådan där riktigt lummig och mysig trädgård i framtiden. Har ni tips på någon fin och bra trädgårdsbok så skriv gärna en rad för jag är på jakt efter en sådan.



Bilderna är från fotograf Petra Bindel, Gränsfors Blomkruksfabrik + eget collage

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har så himla fina collage. En liten fråga från en amatör,använder du photoshop??Jag är nybörjare i ämnet har dock bestämt mig för att lära mig det. Ha en bra dag/Annica

Anonym sa...

Åh, jag blir likadan. Vill odla och plantera. Oftast blir det pannkaka men det glömmer jag till nästa år!