fredag 23 april 2010

MINA TAVLOR

Här kommer ännu en tavla gjord av mig, tänkt till barnrummet. Jag planerar att lägga ut lite tavlor efter hand till försäljning här på bloggen. Tavlorna är gjorda av juteväv, tyg, färg och garn. Det kommer även gå bra att göra beställningar med personliga texter och val utav färger (då framförallt på garnet), grundstommen hos tavlorna är än så länge vit bakgrund och svart text. Tavlornas upphängning görs i de två öljetterna längst upp i varje hörn (går att få fyra om man vill ha en i varje hörn). Det går även att placera dem i ramar om man så vill. Så då vet ni vad som är på gång hemma hos mig och på bloggen! Maila mig vid intresse eller frågor på houseofsvea@live.se.



Bilderna är mina egna + collage

1 kommentar:

Anonym sa...

Men så fina=)Ha en nice helg/Annica