söndag 11 april 2010

INRED UTE

Vi lever kanske inte i det land som har det mest pålitliga sommarvädret gällande sol och uppehållsväder, kanske är det därför vi är lite försiktiga med att inreda ute. För att skapa stämning utomhus, binda samman inne och ute och få den riktiga rumskänslan så är mina tips att ta ut textilier såsom kuddar, filtar kanske en trasmatta eller två. Stirra dig inte blind på möbelvaruhusets "utehörna" när du väljer möbler, ta vara på det du har hemma och flytta ut det. Dekorera med inredningsdetlajer på samma sätt som du gör inomhus, häng upp lyktor eller lampor, pynta väggen med tavlor. Tänk helt enkelt likadant inne som ute så får du en högre mysfaktor!



Eget collage med bilder från House to Home, Aftonbladet Bostad och Sania & Susanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ännu ett fint collage=) Kan bara hålla med jag är på jakt efter en gammal byrå att plantera växter i...supernajs tror jag att det blir. Ha en skön kväll/Annica

Anna - House Of Svea sa...

Annica:Vilken kul idé! Hoppas du visar resultatet på din blogg, det låter som ett spännande projekt!

Vänligen

Anna

Anna-Malin sa...

tusen tack för dina rara ord hos mig!
själv blir jag så hemmablind....men det är väl så...

vilka fina inspirationsbilder du visar....jag önskar att jag la mer tid på trädgården...

ha det fint!!